17/04/09

Nova lesión


É que non saímos dunha e metémonos noutra!!.
Na anterior entrada mencionei os problemas físicos cos que me atopaba, pois ben xa non son debidos á tendinite na fascia lata se non a unha sobrecarga no vasto externo provocada pola atrofía que sufriu o músculo ao ter que recuperarme da tendinite. Isto é o diagnóstico que me deu o osteópata na última visita que lle fixen. A recomendación que me deu foi a de correr non máis de 30' e por terra, escapando do asfalto o máximo posible. De non recuperarme ben podería derivar nunha periostite , lesión moi complicada de curar.
Polo tanto sigo no "dique seco" e seguirei por un tempo. A partir de agora terei que buscarme superficies de terra que por desgracia hai poucas e variar a miña rutina nos adestramentos.
Seguirei informando.

Sorte a todos os que vaian a correr a MAPOMA !!!!


Saúde e quilómetros

1 comentario:

Francés dixo...

Hola campeón

Bueno, parece que no salimos de una y nos metemos en otra. Tranquilo, es un calvario, pero algunos lo hemos pasado y ya ves.... ahora vemos la luz. Corremos con plantillas, hemos tenido callos hasta decir basta, pero ahora ningún dolor. Al principio me mosqueaba, me decía: "¿iré muy despacio? ¿estaré haciendo algo malo?..."

Solo desearte ánimos y vente con nosotros al Parque de la Canuda, donde rodamos 100 % tierra, y si quieres salir a dar un garveo, sabemos de un circuito que mínimo se tarda 50 minutos en recorrerlo, eso si, hay 2 minutos de asfalto... "nobody is perfect".

Saludos maratonianos