29/04/09

Fotos da XXXII MAPOMA (26/04/09)

XXXII MAPOMA

11 comentarios:

Tino dixo...

Se propone reto a todos los Taninos y aspirantes a Taninos:

"Correr juntos el próximo Maraton disfrazados de Trogloditas"

Lo pasaremos en grande y seguro, seguro, que no pasamos desapercibidos, jajaja

¿Qué os parece la idea?

el chupete dixo...

...es que no íbamos ya como trogloditas o cromañones?

los taninos NUNCA PASAN DESAPERCIBIDOS!!!!!

HAY QUE ORGANIZAR CENA TANINICA YA!!!!

DIA Y HORA PARA EL EVENTO:_______

Xose dixo...

JAJAJAJA! de monento apúntome a poder correr outra maratón. O team do disfraz habería que perfecionar esa idea.
Cea xa!!! os que estades máis ocupados propoñede data a min válema calqueira.

Saúdos

Tino dixo...

Propuesta para cena:

Viernes, 8 de mayo, a las 21h.

TANINO TROGLODITA

Xose dixo...

Joer Tino! o único día que non me ben moi alá por que ese sábdo teño "chollo"!
Que tal o venres 15 as 21 h.
Lugar? iso si que me é "aleatorio"

Tino dixo...

Pois nada, venres 15 ás 21horas.

el chupete dixo...

okkkkk!!
a beber y comer que no solo es correr.

zapatilla veloz dixo...

joder, es que yo al dia siguiente tengo que madrugar porque nos vamos de vacaciones a Londres y el avión sale a primera hora.

Propongo finales de Mayo.

Zapatilla troglodita, tal vez¡¡

Xose dixo...

Pois non pasa nada voltamos á primeira opción 8 de maio, ou senón o 9.
Zapatilla Veloz lembra que para finais de maio temos unha mudanza!!

david dixo...

es verdad, me había olvidado de la mudanza de "sofá repanchigado"

Anxo F. Saborido dixo...

Buf, a min víñame ben o 15 de maio...
o 8 eu non estou por estas nosas terras...
e a finais de maio...22 de maio? día do funcionario, festivo polo tanto...jajaja!!
falamos