11/09/08

Un ano máis!

Efectivamente, xa teño un ano máis e xa van 41. Onte cumprín anos e non tiven mellor xeito de celebralos que, como non, ir a adestrar ( eu xa non corro, adestro!! jajaja) e facer unhas series do que máis me gusta no mundo : subir costas!! ( ironía). Oito repeticións dun minuto pola costa chamada por nós: a "matahomes" ( o nome o di todo! ). Costou? claro que costou e moito!, unha proba do que costou foi que ao rematar, e cando viñamos de regreso, tiven que parar por que me daban calambres nos xemelgos, resultado do esforzo ao que someto ás miñas pernas. Pero a parte positiva é que fun capaz de facelas demostrandome a min mesmo que estou feito un rapaz, atravesando unha segunda xuventude, ( as veces penso que non abandonei aínda a primeira , jejeje). A verdade é que cada vez me sinto mellor fisicamente, a pesar do fatigado que chego a casa despois dos adestramentos.

A final de mes vanse cumprir dous anos dende que decidín empezar a prácticar este deporte e os logros acadados eran impensables daquela ( unha maratón, cinco medias-maratón, un quincemil, uns cantos dezmiles, e varias de distancias menores ), espero poder seguir así é que o cumprir anos só se reflexe en ter que cambiar de categoría de veterano.

Por último dar as grazas polas felicitacións recibidas, celebrarémolo !!!


Saúde e quilómetros!!!

1 comentario:

Anónimo dixo...

Felicidades atrasadas!!

Que cumpras moitos quilómetros máis!!!