31/08/08

Semana 4

Buf!! que cansado estou!. Esta semana fíxoseme dura e cheguei ao domingo con moi poucas ganas de correr. Supoño que será consecuencia de tantos adestramentos e se ademais lle sumamos unha dura semana de traballo é lóxico estar como estou. Xa van catro semanas de duro adestramento e agora toca sufrir un pouco, facendo exercicios de forza ( costas e máis costas, co que me gustan a min as costas, vamos!!!!) . Espero asimilar ben tanto adestramento e que non me pase factura a modo de lesións ou agotamento, esta claro que si isto me supón un esforzo que non me permita levar unha vida normal vereime obrigado a baixar o ritmo.
Polo que respecta aos adestramentos destacar o mércores que fixemos cinco repeticións de 2' de costas máis 1' de baixada a ritmo crecente "aderezadas" de 25' de quecemento e 15' de trote de recuperación. O domingo tocou facer un rodaxe de 95' a ritmo progresivo, que se converteu en 103' a ritmo "agotador" ( jajaja), é que son un bestia!!, só a min se me ocurre adestrar con dous homes de ferro!!! que nn sufren, nin padecen, nin se queixan, o único que vai rosmando polo camiño son eu (jajaja).

Outra semana máis e xa falta menos, por certo, xa levo máis dunha semana inscrito na maratón de Donosti, agora hai que empezar a organizar a loxistica da viaxe e do aloxamento.


Saúde e quilómetros!!!

2 comentarios:

Tino dixo...

Tranquilo, todo este esforzo terá a sua recompensa en San Sebastian.

Saude e Quilometros

Anónimo dixo...

Actualización xa!!

Deixa os quilómetros e dálle ao teclado!!