16/02/14

Póndome ao día

Xa levaba varias semanas sen escribir e actualizar o blog, preguiza, falta de ideas, asuntos familiares e demais cousas, son os motivos polos cales ata hoxe non me puxen a actualizar este blog.

Sigo adestrando coa vista posta na XV edición da Vig-Bay, este é o primeiro obxectivo do ano, e de esguello empézase a ver o obxectivo do maratón de A Coruña tres semanas despois. O plan que estou a seguir está encamiñado á Vig-Bay completado cunhas tiradas dominicais máis longas pensando no maratón. Desta vez  decidín probar un plan novo, buscando novos xeitos de adestrar. A característica a destacar é o xeito de facer as series, pois hai que facela a tope todas e con recuperacións case totais. Por exemplo, as series de 800 m desta última semana fíxenas ao redor de 2':50'' e con recuperacións de 3', e as series de 2000 m saíronme ao redor de 7':20'' recuperando 4'. Os outros días ou son de carreira sostida a ritmos próximos ao obxectivo de carreira ou rodaxes de recuperación, amais da tirada longa dos domingos onde estou facendo sobre vinte quilómetros  en progresión.

O domingo día 9 de febreiro tiña pensado estrearme no mundo do Trail, por aquilo de ter novas experiencias, máis non puido ser, a familia é o primeiro. Deixo pendente o meu estreo na montaña  para outra oportunidade.

Onde espero estar é na Media maratón de A Coruña que se celebra o vindeiro día 23, será unha boa proba para medir o meu progreso. E tamén estou inscrito xa na Interruning Piñeiro - Concello do Porriño , un dez mil rápido  que tamén tomarei como proba do meu estado de preparación.

Seguimos adestrando  e competindo .

Saúde e quilómetros!!


Ningún comentario: