20/06/08

Volven as carreiras!

Xa sei que dixen que despois da maratón de Madrid ía a tomar un descanso de carreiras, pero tamén dixen que me apuntaría, se o corpo mo pedía, a algunha carreira que me pillase perto da casa. E así será!.
Case dous meses despois da Mapoma xa teño mono de competir. Mergullando no calendario de Correr en Galicia atopei unha carreira no Porriño o domingo 22,e a través do foro, souben da XXIV edición da Carreira Pedestre de San Xoan en Vigo, organizada pola delegación viguesa da federación galega de atletismo, na noitiña do luns 23. Dúas carreiras en dous días, nunca o fixen e sei que é unha tolemia, pero na miña defensa penso que estou preparado para afrontalas. A primera son 5610 m. a segunda de 8600 m. ( según o Faro de Vigo), son carreiras rápidas sobre todo para min que acostumo a facer probas de máis quilómetros, pero agora o corpo pídeme carreiras curtas. Vounas a encarar como se fosen series das que acostumo a facer e póñome como obxectivo baixar de 4 min./quilómetro se conseguirei será outro conto.

Saúde e quilómetros!!

1 comentario:

Anónimo dixo...

Yo tambien estoy apuntado a la carrera de Leiro, con lo que me estreno en la temporada de verano. Se que no estoy muy allá, pero para mejorar lo hecho el año pasado, voy a entrenar con más cabeza, intentando mejorar la capacidad aeróbica haciendo rodajes a bajas pulsaciones, porque visto lo visto con Jose, parece que da resultado. Cualquiera lo pilla ahora!!!!
Saude e quilómetros