05/07/09

XXVI Carreira Popular de Leiro.

Domingo pola mañán, amanece co ceo cuberto, ameaza chuvia, boa temperatura: bo día para correr! (iso pensaba). A Leiro nos desplazamos Edu maís eu. Xa en Leiro imos a buscar os dorsais. Atopámonos con Roberto e familia e tomamos un café xuntos. Saúdo a varios coñecidos do mundo das carreiras e imos a prepararnos para a carreira. A temperatura empeza a subir. Cando empezamos a quentar atopámonos con Sito e Isma que chegaran máis tarde.

Cando comenza a carreira a calor xa é importante. Saímos todos xuntos e algo retrasados, co típico tapón que se produce neste tipo de carreiras. Xa pola beira do río, Sito ponse a tirar saltándo fóra do carril buscando poder avanzar postos sen problemas. Déixome ir detrás súa ata que voltamos ao carril e alí xa me deixo quedar, damasiado ritmo para min.
Edu sígueme e xuntos facemos boa parte da carreira. Adianto a coñecidos foreiros de correrengalicia (Beauvais e Fonvigo) e charlo un pouco con eles, aínda son capaz de falar neses intres.

Ata o quilómetro cinco Edu mais eu imos tirando un do outro e pasamos xuntos pola alfombra de control por debaixo de 4' km.(19:52). Entramos nunha zona de árbores que dan unha sombra que se agradece.Collemos auga e como a calor xa me empeza a sofocar decido levarme na man a botella. Cara o quilómetro seis voltamos ao sol, por un sendeiro que vai paralelo á estrada do Carballiño. Empezo a sentir o sufrimento e me empezan a pasar corredores. A estas alturas Edu vai uns metros por detrás e penso que vai controlando e que nalgún momento me vai a pasar como un foguete. Intento seguir o ritmo dalgúns corredores que me sobrepasan, do sete ata o oito recupero un pouco e collo ritmo outra vez. Pasando a zona do río bota vista atrás e Edu sigue a uns metros.Encaramos o derradeiro tramo de subida e trato de facelo a ritmo, para algo teñen que servir as sesións de ximnasio!. Paso o Km 9 e encaro a recta de meta sen mirar atrás e fago un derradeiro esforzo para esprintar, adianto a un corredor pero tamén me adianta outro pola esquerda. Entro en meta 38':00'' ( 38':02" oficial), media 4':05" posto 105. Pouco atrás entra Edu (38':38"). Sito xa levaba esperando un bo anaco (36':20").

Resultados da Carreira Popular de Leiro.

Moita calor, sen chegar ás temperaturas de Gondomar pero para meu gusto xa chegaba. Como dixo Roberto a carreira tiña que haber empezado unha horiña antes e sería perfecto.

Como sempre o mellor a charla e os comentarios cos coñecidos despois da carreira mentres recuperas o alento. Puiden coñecer e charlar coa gran Mª José Gestido que me foi presentada por Fonvigo de correrengalicia. Quedou segunda por que se lesionou cunha rutura de fibras que a vai ter parada un tempiño e disto de estar parado eu sei moito e se é "jodido" para un popular coma min máis o é para unha corredora de elite.

Non nos quedamos nin á entrega de premios nin ao sorteo e posteriores pinchos que dispón a organización para os corredores e acompañantes, para outra vez será!.

Para finalizar unha crítica á organización, faltou auga! na meta escoitei queixas de que nos avituallamentos non houbo auga para os corredores máis retrasados e houbo quen se tivo que agachar a coller as botellas deixadas no chan polos corredores para poder refrescarse, un punto moi negativo para unha organización que se volca nesta carreira.

Xa cumprín un obxectivo, volver a estar ao nivel do ano pasado nestas alturas, agora haberá que buscar novos retos, parado non me vou a quedar, xa parei demasiado a principio de ano!.

XXVI Carreira Popular de Leiro


Saúde e quilómetros!!!



2 comentarios:

Anónimo dixo...

Noraboa!
Vexo que hai taninos que están acelerando de coidado...e outros que non paran nen un minuto!!
jajajaa
anxo

Unknown dixo...

Enhorabuena chiquillo por la carrera y gracias por acordarte de mi en el relato.
Un gran abrazo,
fonvigo.