25/08/13

Terceira semana

A semana empezou ben, moi ben, empezaban as series e estas sairon satisfactoriamente. O martes fixen 3 series de 8 min. con dous minutos de recuperación, sendo cada unha máis rápida ca anterior . O xoves tiña pensado facer unha rodaxe dunha hora pero ao chegar a Castrelos cambiei de opinión despois de falar co grupo de Porto ( Xan, Fon e Carlos) e decidín unirme ás súas series, 3x3000 con 3:30 de recuperación, e a verdade non me arrepentín do cambio pois saíronme moi ben ( 12.29, 12:26 , 12:20 ) e quedei satisfeito.
 
Pero o fin de semana xa non foi tan bo, apañei un catarro que creo me afectou no rendemento deportivo, pois o sábado tiña que facer 14km a 4:45 e tras facer 11 quilómetros moi bos a partir de aí entrei en barrena e decidín parar no 13 xa que non me vía con forzas para seguir.

O domingo, máis do mesmo, quedei cos Taninos para facer a tirada longa pola ecopista de Monçao-Valença. O tempo previsto 1 hora 45 minutos. Empecei moi ben ata que cheguei ao km 10, outra vez unha "paxara" que non me permitia rodar con certa  soltura. Ía moi mal, a calor, vento en contra , sensación de agotamento físico, fixéronme cambiar o plan e parar aos 14, 3 Km cun tempo de 1 hora 10 minutos.

Espero que estas páxaras sexan consecuencia do catarro, de non ser así a miña forma física deixaría moito que desexar. Veremos como evoluciono na vindeira semana.

Pola tarde os Taninos Runners colabaramos como voluntarios no control do tráfico no paso de Vuelta a España por Ponteareas, non foi moito traballo e ademais pasámolo ben como reflicte a foto do noso compañeiro Anxo Saborido



Saúde e quilómetros

Ningún comentario: