09/11/08

Semana 14. Conta atrás para a Maratón de Donosti


Quen dixo que tempos pasados foron mellores?
Padrón, marzo de 2007


Esta semana foi suave se exceptuamos o adestramento do domingo, xa que estivo marcado pola realización dunha proba de 21 quilómetros que debe pórmos "finos" para a maratón de Donosti.
O martes e xoves fixemos adestramento aeróbico de 70' e 50' respectivamente intercalando no mércores seis series de 1000 m. entre 3:45 e 3:25 das cales saín moi satisfeito.
O sábado unha saída de 35' , que se covertiron e 49', a trote moi suave polas beiras do río Tea.
O domingo trasladámonos, unha vez máis, ata A Canuda (Salvaterra ) para facer a media maratón a ritmo de competición. O meu obxectivo era baixar de 1:28':11'' ( tempo que fixen na Vig-Bay), para iso tiña que levar un ritmo de 4':10'' e así o fixen ata o quilómetro 12, a partir de aquí rondaba xa os 4':15'' para rematar en 1:29':00'' ( aproximados por que me pasei de longo o lugar fixado como meta)co que me sae unha media de 4':13'' que tampouco está nada mal tendo en conta que me faltou sentirse de certo nunha carreira, por que por moito que simules o ritmo de carreira creo que as carreiras danche un plus que non atopas nos adestramentos. O que si me preocupa son as sensacións de despois, xa que remato moi canso, as veces penso que teño un obxectivo demasiado alto para o meu nivel e que teño que rebaixar as miñas pretensións de facer a maratón por debaixo das 3 : 15':00''.

Agora a pola San Martiño de Ourense!! , é unha proba á que lle teño ganas, nela debutei como corredor (na era moderna! o de hai vinte anos é prehistoria!) vai para dous anos e rematara lesionado e coxeando os derraderios dous quilómetros, por iso teño que sacarme a espiña facendo unha boa marca, a poder ser por debaixo de 40 min. xa se verá!

Saúde e quilómetros

1 comentario:

Tino dixo...

Animo, que falta pouco!!!

Xa se publicou o percorrido de San Sebastian.

http://www.maratondonostia.com/recorrido.html

Saude e quilómetros