09/10/08

Fútbol, Fútbol, Fútbol


Por fin! fútbol en Balaídos. Decidín perderme un adestramento de series por acudia a Balaídos coa esperanza de ver ao Celta gañar e está claro que acertei de cheo. Xa non me lembraba de cando fora a última vez que vira gañar ao Celta na casa. E o mellor de todo foi o xeito de facelo, bo fútbol, ocasións de gol e sen sufria ao final pola incerteza do resultado.

O mellor do partido : Roberto Trashorras. Rapaz, ti vales moito!!!!

2 comentarios:

zapatilla veloz dixo...

Aunque el post no sea el idóneo, lo aprovecho para comentaros que estaré de baja atlética hasta el próximo martes, debido a que el gemelo derecho lo tengo muy cargado y me duele. Y todo esto porque resulta que el domingo hice el recorrido de la media más rápido que la Vig-Bay y eso que el recorrido se las traía de duro. Y claro el martes, sin solución de continuidad, otra vez a darle zapatilla "veloz", y ahí casqué un poco.
Como coja por banda a Anxo, que es la liebre oficial, se va a enterar, porque ¡que cabrón!,como resulta que ataja y no va por la Finca do Parrulo asi le puede dar zapatilla.

No obstante si el domingo hace bueno, me apunto a acompañaros a Salvaterra para andar en bici (espero convencer también a Mónica)

Para todos, sáude e quilómetros¡

Anónimo dixo...

Umm...
Creo que o problema non son eu, o problema é o ritmo de Tino, Dani e compañía, que tiran e tiran e, claro, un pícase como un allo e pasa o que pasa, rompo, non dou máis e atallo, jeje.
Pero bueno, pouco a pouco.
E se podo ir hoxe ou o domingo xa vos aviso.
A coidarse,
a lebre oficiosa