22/06/08

Volven as carreiras 2

XXV carreira de San Xoán ( Vigo )
Domingo, 22 de xuño de 2008.

Primeira das probas realizada. O día amaneceu nuboso, boa temperatura para correr. Xa non me lembraba o que era preparar as cousas para unha carreira: equipaxe, cremas, toalla, camiseta de muda, gorra, fornecemento líquido... a rutina dunha carreira. Cheguei ao circuito con tempo suficeinte para aparcar perto, recoller o dorsal ver as carrieras dos pequenos e saúdar a algín coñecido que tamén se deu cita nesta carreira, entre eles o meu primo Toti e María. Con eles fixen o quecento mentres falabamos.
A carreira empezou con retraso, é a primeira vez que asisto ao que no mundo do atletismo se chama cámara de chamadas, que non é máis que o control dos asistentes e dorsais por parte dun xuiz. O día fora abrindo, e apenas había xa nubes no ceo, o sol daba con forza e a temperatura subía ( menos mal que trouxen a gorra). Empeza a carreira, sain moi rápido, márcome un obxectivo ( seguir a Dani Alonso) póñome ao seu par, na primeira volta vou por díante del, pero enseguida vexo que vou fora de ritmo, demasiado alto, sei que o vou a pagar, pero como son apenas 5610 metros sigo, na segunda volta a calor empeza a facer mella en min, o meu obxectivo vaiseme. O circuito é de cross con continuos cambios e ritmo, nunha das voltas crúzome con Toti, vai detrás miña pero non a moita distancia, saudámonos. Sinto moita sede e o estómago encólleseme, que duro se está facendo isto!. Sufrindo ata o final, consigo alcanzar a algún corredor e nos últimos metros consigo manter a posición. Tempo final 22':42'' ,posto 41 de 100,( ritmo de 4:03 ), , non conseguín o meu primeiro obxectivo pero mañán intentareino de novo na carreira de San Xoan.

Luns, 23 de xuño de 2008

Segunda proba en dous días, despois de rematar a xornada laboral, poño o traxe de faena e me dirixo á Praza do Rei ( Vigo). Ao contrario de onte, hoxe o día foi empeorando. Cando chego para coller o dorsal empeza a poallar, e así estaría o tempo durante a proba. A praza do Concello está cheíña de atletas, hai un pouco de caos á hora de recoller o dorsal debido aos que se inscriben no momento. Tras recoller o meu atópeme con algúns coñecidos : Banderas, Miguel Abreu, José Luis, falo un pouco con eles e empezo a quentar, únenense a min Miguel e José Luis. Realicei un bo quecemento, tiña algunhas secuelas da carreira de onte en forma de maniotas e era necesario quentar ben.
Empeza a carreira sen apenas retraso, saio no medio do grupo. Por Camelias vexo a José Luis acompañado de Elena Naveiro, decido seguilos pero baixando Romil o meu ritmo é mellor e os supero, síntome ben, non saín tan afogado como onte. Paseo de Alfonso, Pi i Margall, López Mora ( o local da vella academia segue sen alugar, jejeje), José Luis ponse ao meu carón, baixamos a rúa Coruña ata a Praza da Industria e alí xiramos a esquerda cara Bouzas por Tomás Alonso, xa non vexo ao meu compañeiro e céntrome en alcanzar aos que teño por diante. Ao chegar ao mercado de Bouzas dou alcance a un foreiro ( Aguita), sigo o seu ritmo ata que empezamos a ser superados por algúns grupos reducidos. Ao chegar á rotonda de Beiramar coa rúa Coruña aumento o ritmo alcanzo a un dos que antes me sobrepasaran e pégome a el e intenta deixarme pero na rotonda do Berbés apreto, o rebaso e enfilo a meta situada na Praza do Berbés. Tempo : 30 min. e 24 seg. nunha distancia de 7.900 metros (3:51 Km/min.) obxectivo cumprido!!!. Despois do "semifracaso" de onte, hoxe conseguín o obxectivo. Tivén que esforzame e dalo todo pero conseguino, estou satisfeito.
Ao rematar atópome con Miguel e José Luis ( grazas por subirme en coche ata o Concello) que chegaron por detrás de min a poucos segundos. Había un sorteo de premios pero como a noite se botaba enriba e seguía poallando tomamos a sabia decisión de irnos para casa.
Valoración desta carreira: positiva, non só pola marca realizada senón por que era a primeira vez que corría polas rúas e Vigo e gustoume pasar por rúas que normalmente atraveso en coche, ademais había moito ambiente para ser día laboral. Espero repetir experiencia.

Saúde e quilómetros !!!

1 comentario:

Anónimo dixo...

Enhorabuena, estás que te sales.

David