27/02/12

Competindo. Obxectivo París VIII



Outra semana de adestramentos e competición para pórmos en forma de cara ao obxectivo principal do ano a maratón de París . Semana tranquila de rodaxes suaves e de pouscas series para rematar cunha carreira de dez quilómetros e por casualidades nesta data cuadraba a VI edición da Interrruning no Porriño.
Até alí fomos os Taninos e acompañantes nunha fresca e soleada mañá.
A tónica xeral foi de satisfación entre os Taninos, cada quen cumpriu o seu obxectivo. Pola miña banda estou máis que satisfeito.

Pretendía exprimirme e comprobar como vai a miña preparación xa que este ano estouna facendo practicamente só e non teño xeito de medirme nos adestramentos cos meus compañeiros de equipo. Pretendía exprimirme e o fixen, saín  a tope dende o pistoletazo de saída e fun marcando sempre  ritmos inferiores a 3:55'/km . Ao ser un circuíto de voltas ( 3 voltas) fíxóseme aburrido e un tanto agobiante. non me gustan os circuítos de  voltas e menos se son tres ou máis. Na segunda xa ía desexando rematar. Conseguín o obxectivo de baixar de 38' e ademais mellorar a miña marca persoal ( 37':36'' ) polo que non podo máis que estar satisfeito.

Agora temos unhas semanas de adestramento realmente duras con series esixentes e longas  e xa coas vista posta na XIII edición da Vig-Bay na que pretendo facer unha boísisma marca.

Nesta edición os Taninos Runners de Ponteareas competiremos cun equipo de dezaoito membros , a máis numerosa dende que empezamos a darlle zapatilla.

VI Interruning 2012




Saúde e quilómetros!

3 comentarios:

Antonio Martínez dixo...

Parabéns polo ritmo e a marca.

dani´s dixo...

vamos, vamos, vamos que queda menos!!!!

Anónimo dixo...

Imos polo bo camiño!!!

Ánimo a todos ata París!

Saú2 de Rama