13/07/09

Tirada longa

Este domingo fixen a miña primeira saída ,en compañía de Edu.,de máis de 90' dende a maratón de Donosti. Despois veu a lesión e volta a empezar. Xa non me lembraba o que era estar correndo máis de hora e media, e o mellor de todo é que me sentín moi ben, de feito no meu horizonte máis cercano non estaba correr ningunha media maratón pero depois do realizado esta fin de semana a reaparición nas Medias xa está máis perto.
Xa estou buscando algunha para o mes de setembro. No calendario da federación galega atopei a de Pontevedra pero o ano pasado non se realizou polo que de momento non é seguro que se celebre esta edición, como tampouco é seguro que se celebre a III edición da Maratón de Ourense. No caso de que fallen estas opcións haberá que pensar na posibilidade de desplazarse ata Valladolid como fixeron na edición anterior algúns foreiros de correrengalicia.

Por outra banda comentar que me está custando seguir co horario que tiña marcado para ir ao ximnasio. O cambio de horario no traballo estame obrigando a axustar os meus horarios e teño que improvisar sobre a marcha paar atopar un oco que me permita seguir co ximnasio sen reducir os días sair a correr.
Agora que teño unha táboa de exercios establecida non me gustaría ter que deixalo.

1 comentario:

Francés dixo...

Hola José

Por partes:

1º Felicidades por tu continuada recuperación. Yo también empiezo a rodar sin dolores y sin buscar a subir de 140 ppm (estoy en pretemporada).

2º Pontevedra si se hace será rompepiernas, por lo que han comentado gente de la Sociedad Gimnástica. En Orense hay carteles sobre la maratón (esta papa Baltar detrás) y Valladolid esta bien, llanita, rectas muy largas, pero tramos de varios km de empedrado (del 7 al 12 y del 16 al 19) que a mi personalmente me han reventado los cuadriceps.

Saludos